theheartofeverything

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Erika - 21 maj 2012 20:14

...............Magiska Under!

Åh vad jag älskar åskoväder!! Det är nåt romantiskt/myskänsla av att sitta under en filt på nåt ställe där man inte blir blöt av regnet, till exempel den inglasade balkongen i min mammas förra lägenhet, och bara njuta. Ha lite ljus tända. Kanske en kopp te, lite frukt och en bra bok.


Åh gud vad längesedan jag hade möjlighet till detta. Ändrig måste ske. Eller i Göteborg är det ju enligt min mening kanske inte så ofta som man får uppleva ett sådant långvarigt åskoväder som det varit här de senaste 2 timmarna. SÅ även om möjligheten finns att ta sig någonstans och verkligen få uppleva åskoväder på bästa sätt så hinner jag oftast inte.


Sen kan jag ju hålla med om att oftast är ju timmarna innan det bryter lös jobbiga med tryckande hetta och tungt tryck överallt. Man kan nästan ta på det faktum att snart smäller det. Men det är det värt. Iallafall om det blir lite substans i åskan!



Lite nostalgi då! Vårat vinnande bidrag i Eurovision från året jag föddes! Idag är första dagen på årets Eurovision vecka! Vilken är din favorit?

Ovido - Quiz & Flashcards