theheartofeverything

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Erika - 4 maj 2012 22:20

MÅL!!!!!!!!!!!!!

Äntligen, dags nu kanske 4 maj 2012, har jag formulerat mina mål med ord. Vissa vet vad en del utav målen är och för andra kan det komma som en chock, mål vad är det?   Tänkte iaf att nu är det dags att få ner det på papper så jag kanske blir mera målmedveten med det jag tar för mig i livet. Vilka mål som är satta kommer uppdagas tids nog men ni får ge er till tåls. Inte bringa otur här. Sen så kanske även lite målbilder för livet i allmänhet kommer upp också då denna blogg ska vara lite allmän och hjälpa mig att leva i nuet!!!

Det är först och främst övergripande träningsmål för hela året med delmål för varje månad, som sätts en månad i taget. Spännande och se ifall detta kan ge mig en extra skjuts.

(bilden hämtad från seotjejen.se)

Ovido - Quiz & Flashcards