theheartofeverything

Alla inlägg under januari 2014

Av Erika - 24 januari 2014 08:58

Nyårsfirandet var det bästa, med mina finaste vänner Martina och Bo och deras lilla sötnos Olivia. Vi umgicks, åt god mat och drack mkt gott. Rysk champange bland annat :). Spännande. 


2014 började med tjejkväll med Martina och bio, vi såg The Hobbit 2. Sen var det lugna slut.


Skolan har tagit all tid. Mkt jobb, de senaste veckorna mellan 60-80 timmar i skolan. Helt slut är jag nu. Inte hunnit med något annat än sova, äta och åka kollektivt till skolan och hem. 


Imorgon har jag omtenta. Är sjukt omotiverad att plugga för den för att höstterminens sista kurs, min sista kurs på mastern, tog verkligen musten ur mig. Men allt det tunga jobbet och att uppsatsarbetet börjar i rasande fart har gjort att jag vill börja om i fenruari. Att skåla in ett nytt år, eller skåla in en ny månad. Ut med all stress in med ett liv där jag sitter i förarsätet igen :)

Ovido - Quiz & Flashcards