theheartofeverything

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Erika - 19 maj 2012 20:32

Det här har nog varit den värsta pluggperioden i mitt liv, om man ser till all tid som lagts på en och samma sak. 

Sitter just nu på handels, det är lördagkväll och klockan har precis slagit 20.30

Så det är ju tur att man har en sån trevlig uppsatspartner, som jag ska vara ärlig ibland har drivit mig till vansinne, men som oftast bara genom att sjunga på facebook-låten som nåt land ställer upp med i eurovision song contest nästa lördag får mig på bättre humör. Vi är väldigt samspelta samtidigt som vi inte är det, vilket grundar sig i någonslags outtalad kommunikation som vi har som enbart fungerar när vi är på samma våglängd. När detta uppnås fungerar det riktigt bra. Intressant är det om inte annat, och jag kan tänka mig att de som skulle observera oss skulle se oss som ett intressant experiment. 


Så det är väl tur att det har fungerat så bra, det är ju en risk med att göra en sådan här sak med en utav sina bättre kompisar. Det kan tära samtidigt som det kan göra en tajtare. Men jag ska erkänna att jag längtar tills detta är färdigt och vi kan återgå till att enbart snacka skit och skratta åt varandras egenheter. 

Ovido - Quiz & Flashcards