theheartofeverything

Alla inlägg den 3 september 2014

Av Erika - 3 september 2014 09:56

Sommaren 2014 går in i mina historieböcker som en fantastisk sommar vädermässigt. I Göteborg eller vart jag nu befann mig så regnade det knappt. Iaf inte som jag minns. Regnade det så hade jag nog en ljus dag oavsett och minns inte regnet.


Sommaren 2014 är sommaren då det känns som att jag gjorde allt och inget. Jag minns fragment. Bad på olika platser i Sverige. Kvällar med öl/vin på uteserveringarna. Festival på Ullevi, Kentfest, och festival i Slottsskogen, WOW. Resor till Karlstad, Borås och Stockholm, där jag alltid kom efter stormen! Vilket nästan alltid innebär solskensdagar!


Sommaren 2014 är sommaren då stora tyngder lyftes från mina axlar. Att vara färdig med skolan är enormt skönt, att veta att jag inte behöver plugga lite till inför tenta utan kan få ta en hel söndag med en tvserie på DVD i soffan utan att få dåligt samvete är himmelskt. Att min pappa, som fått en ovanlig sorts blodcancer, har fått vara hyfsat frisk under delar av sommaren och även att vi fått ett troligt datum för sista behandling i denna omgångens kamp mot cancern är också något som har underlättat tyngden.


Sommaren 2014 var förhoppningsvis sista sommaren med möjlighet att vara ledig hela sommaren!


Mot nya tider och ett nytt kapitel i mitt liv!


Spännande



Ovido - Quiz & Flashcards