theheartofeverything

Direktlänk till inlägg 9 mars 2014

Blogga lite granna kanske!

Av Erika - 9 mars 2014 22:44

Kanske dags att spontanblogga lite mer, bara skriva det man känner och tänker och vad som hänt under dagen. Fatta mig kort. Går det ens?? Kan Erika fatta sig kort?? Bra fråga.


Helgen har varit toppen, en riktig festhelg. Bakis två dagar i rad och helt enkelt dåligt med sömn. Fredagen spenderades med lite efter sim vin på Danilo innan det bar av på fina Julias fölsedagsfest. Trevligt, men jag vart lite provocerad av Chrilles envisa påståenda att ordet biggarå var hittepå. Lördagen blev det att åka ut till Nol, har nog aldrig spenderat längre än 15 minuter där innan. Men nu blir det ändring på det. Therese, Olle och Ebba har nämligen flyttat dit. Mkt fint hus och trevligt sällskap med lite mellokoll, ingen låt som stack ut, Sanna var väl bäst i startfältet men ingen låti startfältet som föll mig i smaken. 


Helgen avslutades med lite fortsatt 30års firande för min del. Jag hade bjudit hem några fina vänner på vin och spelkväll!! Fint och kul. Blandannat spealde vi ett nytt spel som jag fick av Megan och Christoffet, 7 Wonders. Det var riktigt kul. Och så hann vi med en runda Roborally också. Fint ska det va :).

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 14 juni 2020 01:36

barnfota barn i tiden med sand mellan tårna trodde aldrig sommaren skulle komma kanske blir det bara idag maneterna flyter runt vid strandkanten   varma sydöstliga vindar i en tid då inget är vårt vi greppar varje sekund efter att ä...

Av Erika - 9 maj 2019 17:04

Blå himmel, dina ord ekar i mitt huvud Gör sånt du tycker är kul 5 långa år Längesen allt var normalt Vem är jag nu Stora kval   I flera år Levde vi, sida vid sida Far och dotter Stumma ord, riktiga händelser Gemensamma intresse...

Av Erika - 11 maj 2018 22:06


Det var ett tag sen jag skrev och anledningen är för att jag haft svårt att förhålla mig till det som hänt och min del i det. Nu känns det som att jag behöver skriva av mig en del av som hänt. Så här kommer en del av min historia och min brors ur mit...

Av Erika - 31 december 2016 13:37

Några timmar kvar nu, 2016 på väg in i historieböckerna. Jag ska ärligt talat medge att jag är enormt kluven till året som har gått, mycket har hänt både bra och mindre bra saker. Risken finns att denna årskrönikan blir mörk och djupare än tidigare å...

Av Erika - 17 december 2016 09:03


Dags för sista gången med Sista sången. Jag sitter på ett blå tåg mot huvudstaden och tänker tillbaka på 20 år med ett av Sveriges bästa band. Det blir inget rimmande denna gången eller lek med låttitlar. Istället blir det ett avskalat farväl a...

Ovido - Quiz & Flashcards